Inlägg: 1611129
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Rytter:
Jag kan inte låta bli att undra vad en kille som Tambellini pysslar med. Han har ett av seriens vassaste skott, men skjuter ju nästan aldrig.
supertr?tt:
Surt med förlust. Vi gör ändå en bra match med 4 ordinarie spelare borta och det är jämnt mot seriens näst bästa lag. Synd bara att vi inte har ett fungerande PP, behöver det för att kunna vinna sådana här matcher.