Inlägg: 1611132
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Bad_Brett:
Nej, men tyvärr så kommer han inte heller i läge speciellt ofta för att använda det. Sällan man ser honom komma i bra skottläge tycker jag.
Vilket är jävligt synd eftersom han har potential att göra en hel del mål.
Rytter:
Jag kan inte låta bli att undra vad en kille som Tambellini pysslar med. Han har ett av seriens vassaste skott, men skjuter ju nästan aldrig.