Inlägg: 1614158
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kruvans Krappar, 2014-03-06 19:00 -
Var det bara för mig som Csports-sändningen strulade hela matchen ikväll? Sjukt störande...
Sv: MoDo-Kruvans Krappar, 2014-03-06 19:00 -
NuMo: Såg slutet av Brynäs match. Uruselt tempo på LHC. Då var vår match väsentligt rappare.
Gusse:
Nu fick vi iofs. inte tag i pucken. Skellefteå är grymt bra.
Helt välförtjänt seger. Ullmark är helt lysande och jäkligt kul att Kempe visar att han faktiskt vill vara med.