Var det bara för mig som Csports-sändningen strulade hela matchen ikväll? Sjukt störande...
Inlägg: 1614176
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kruvans Krappar, 2014-03-06 19:00 -
Viskarn: Samma för mig. Fick använda mig utav en annan streamsajt.