Inlägg: 1614681
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Fan vad vi ska vara glada att vi bara ligger under med 1-0.
Redigerad kommentar
Det verkar vara en ny skandal vad gäller årets rookie. Enligt reglerna ska Ullmark räknas som rookie då han bara stått nio matcher tidigare (däremot varit ombytt i många). Därmed får Kevin Fiala chansen att vinna titeln, men Ullmark är alltså inte ens nära.
Avgå alla!!!
Det verkar alltså vara så djävla korkat att ingen riktigt vet vilka regler man själv skrivit...