Inlägg: 1614691
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Någon kan förklara varför vi inte tagit time out. Det är ju vi som gör dem bra, inte de som behövt skapa mycket själva.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Alltså det jag ser nu är fan sämre än under hela säsongen, försäsong inräknat.
J F K:
Fan vad vi ska vara glada att vi bara ligger under med 1-0.
Redigerad kommentar