Inlägg: 1614836
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Men någon måste säga åt Torp att spela enklare. Hur många giveaways har han haft under de här två matcherna? Sanslöst vilken dålig passningsprocent killen har. Be hon slå icing eller vad fan som helst.
+ 6
S-vikaren:
Lite trevande i början, men det är väl naturligt efter förra matchen. Men strax före 1-0 och sedan fram till nu har det varit riktigt bra. Fanns ju i början tendenser till strul i egen zon, kan vi ta bort detta så har vi en chans att gå vidare från denna serie.