+ 6
Inlägg: 1614838
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Torp måste kört på för mkt Bäckismedecin lr nått.
Synd vi inte fick in nån fler puck. Det hade vare trevligt med större ledning. Inte riktigt så man känner sig trygg med detta...
Synd vi inte fick in nån fler puck. Det hade vare trevligt med större ledning. Inte riktigt så man känner sig trygg med detta...
Rytter:
Men någon måste säga åt Torp att spela enklare. Hur många giveaways har han haft under de här två matcherna? Sanslöst vilken dålig passningsprocent killen har. Be hon slå icing eller vad fan som helst.