Inlägg: 1614840
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framme i Dubai och startar telefonen.... Är rätt chockad, har vi haft flyt eller spelar vi som gudar?
Synd vi inte fick in nån fler puck. Det hade vare trevligt med större ledning. Inte riktigt så man känner sig trygg med detta...