J F K: Så länge Svartvadet håller sig borta från eventuellt lediga poster så. Tycker han verkar göra ett kanon jobb med juniorerna nu. :-)
Inlägg: 1614973
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Jag tror att han är kanon där han är. Dock är jag lite oroad för att A-jun inte verkar göra framsteg. Är lite less på kommentarerna i allehanda om att man aningen inte spelat som man kan eller att man inte jobbade hprt nog.