Monno: Jag tror att han är kanon där han är. Dock är jag lite oroad för att A-jun inte verkar göra framsteg. Är lite less på kommentarerna i allehanda om att man aningen inte spelat som man kan eller att man inte jobbade hprt nog.
Inlägg: 1614975
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Beklagar
Märkligt att inte Anders.F tar årets sista presskonferens