+ 1
Inlägg: 1615238
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atilla: Jag trodde att han skulle ta ett kliv till, men i ärlighetens namn var han typ sjunde-åttonde back. Han har en hel del i sig, men spelar nonchalant, slarvigt och med lite dåligt tempo. Jag skulle inte sakna honom alls, utan tror mer på exempelvis Carlsson från juniorerna.
Med det sagt lär han väl blomma ut i ny miljö.
Med det sagt lär han väl blomma ut i ny miljö.
Ryktas om att eran Hägg är på g till oss. Kommentar? Hur har han spelat de senaste två säsongerna?