Inlägg: 1615250
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Jag förstår dock inte varför så många juniorer tycks vilja lämna MoDo med tanke på allt förtroende de har fått. Känns hopplöst.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Andra året är alltid jobbigt. Ludde hade samma tendens och han har vare duktig i år.
Så risken finns ju att han kommer växa nästa säsong samtidigt som Albin hamnar i ett mellan år. :-)
Så risken finns ju att han kommer växa nästa säsong samtidigt som Albin hamnar i ett mellan år. :-)
Med det sagt lär han väl blomma ut i ny miljö.