Inlägg: 1616651
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Bara jag som tyckte den där var rejält jobbig att läsa? :P
Lite mkt "Gurra".
Men riktigt bra med förlängning! Viktigt. =)
+ 1
Blake:
Hoppas du blir något klokare av denna artikel :
http://www.modohockey.se/artikel/50293/