+ 1
Inlägg: 1616653
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Håller med dig , orkade själv inte läsa igenom allt !
Sjukt viktigt med Possler !
Hoppas på mer postiva nyheter framöver !!!
+ 1
Smurfen: Bara jag som tyckte den där var rejält jobbig att läsa? :P
Lite mkt "Gurra".
Men riktigt bra med förlängning! Viktigt. =)