Inlägg: 1616751
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Sadisten inom mig väcks till liv när Skellefteå förlorar på ett felaktivt domslut.
Att bevittna Jimmy Jump och Lilla Bert stå och gnälla i kör, det är tamejtusan ljuv musik för mina öron.
+ 2
Viktigt! Possler var viktig att knyta upp. Vill nu se att man jobbar på Hedberg och Hägg.