+ 2
Inlägg: 1616781
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Verkligen! SAIK är ett fantastisk hockeylag men deras dryga fans, Bert, Jimmy och några andra osympatiska personer med storhetsvansinne får mig att avsky dom och njuta av när det går emot dom.
Verkligen! SAIK är ett fantastisk hockeylag men deras dryga fans, Bert, Jimmy och några andra osympatiska personer med storhetsvansinne får mig att avsky dom och njuta av när det går emot dom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Visst värmer det när Skellefteå står och gnäller, men faktum kvarstår! Detta är skandal när domarna väljer att inte ringa så blir man ju bara häpen! Att domarna skyller på att de ej får ringa är en löjeväckande ursäkt! Spelare i målgården som stör målvakten.... Självklart får de ringa!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:Visst är det det, men nog fan skulle jag gnälla om jag var dom.
Rytter:
Sadisten inom mig väcks till liv när Skellefteå förlorar på ett felaktivt domslut.
Att bevittna Jimmy Jump och Lilla Bert stå och gnälla i kör, det är tamejtusan ljuv musik för mina öron.