Inlägg: 1616784
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertr?tt:
Med tanke på hur de kommer undan med precis allt de gör, ser jag det mest som att de får smaka på sin egen medicin.
Bad_Brett:Visst är det det, men nog fan skulle jag gnälla om jag var dom.