+ 1
Inlägg: 1616815
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Visst kan jag reglerna, men det jag ställer mig emot är att det ska ses som en ny situation vid målet. Men visst där kanske min kunskap har en lucka!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Precis. Hur länge ska man annars kunna gå tillbaka? En ful tackling trettio sekunder tidigare, är det ok? Det är bara situationen vid målet som för granskas, vilket jag tycker är helt rätt även om det fick tråkiga konsekvenser för Jimmy Jump och hans band av gruvarbetare.
+ 1
Relativt vanlig företeelse hos många supportrar.
Domarna bedömer det som en ny situation som uppkommer efter pååkningen och då får dom inte kolla videon för att bedöma ev interference i förstaläget.
Är isf bedömningen att en ny situation uppstått som kan diskuteras.