Bad_Brett: Visst värmer det när Skellefteå står och gnäller, men faktum kvarstår! Detta är skandal när domarna väljer att inte ringa så blir man ju bara häpen! Att domarna skyller på att de ej får ringa är en löjeväckande ursäkt! Spelare i målgården som stör målvakten.... Självklart får de ringa!
Inlägg: 1616785
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Klart du blir häpen när du inte kan reglerna.
Relativt vanlig företeelse hos många supportrar.
Domarna bedömer det som en ny situation som uppkommer efter pååkningen och då får dom inte kolla videon för att bedöma ev interference i förstaläget.
Är isf bedömningen att en ny situation uppstått som kan diskuteras.
Relativt vanlig företeelse hos många supportrar.
Domarna bedömer det som en ny situation som uppkommer efter pååkningen och då får dom inte kolla videon för att bedöma ev interference i förstaläget.
Är isf bedömningen att en ny situation uppstått som kan diskuteras.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI: Det är solklart att de inte får ringa. Domarna missar trippingen och då blir det sådär.