ULTIMAVICI: Jag vill nog egentligen inte ha någon av dem. Båda verkar ha en självbild som kostar en hel del. Bägge två är absolut skickliga hockeyspelare, men ingen av dem verkar ha ödmjukheten att förvalta den så väl som man borde.
Inlägg: 1618486
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
J F K: Jo lite det jag menade, har dock dålig koll på Omark sedan han stack över, sen att han tjurade ihop totalt när han sattes i AHL igen gör ju att varningsklockorna borde ringa!