Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1618487
Sv: RE-building the future 2014/2015
J F K: Jo lite det jag menade, har dock dålig koll på Omark sedan han stack över, sen att han tjurade ihop totalt när han sattes i AHL igen gör ju att varningsklockorna borde ringa!
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
ULTIMAVICI: Preics. Att vägra spela AHL som han gjort ett par svängar bådar inte gott.
Senast i Luleå var han ute och gnällde på lokaltidningarna för att han framställts som den som fick Luleås spel att haverera i slutet av säsongen. Håll käften och spela hockey säger jag. Sluta gnäll på sådant du inte kan påverka, utan gör ditt bästa under de förutsättningar du har.
Exempelvis Linus har väl aldrig hängt ut en medspelare för att denne gjort en tavla så Linus släppt in en puck? Han fokuserar på det han kan påverka och gör det så bra han kan, utan att gnälla på saker runt omkring. Sådant gillar jag skarpt!