Cyklob: Tack vare pengarna från kommunen blir det bättre. Vad vi verkligen behöver är riktigt bra centrar, för jag tror att Skröder med flera har mycket mer att ge om de får bättre puckar att jobba med.
Inlägg: 1619380
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Luleå lägger alltså ut en livesändning för att presentera nästa värvning och det visar sig vara.... Granström... Snacka om antiklimax för fansen, nu får de fan livesända alla värvningar då de satt ribban på den nivån! Inget ont om Granström men livesändning?