Luleå lägger alltså ut en livesändning för att presentera nästa värvning och det visar sig vara.... Granström... Snacka om antiklimax för fansen, nu får de fan livesända alla värvningar då de satt ribban på den nivån! Inget ont om Granström men livesändning?
Inlägg: 1619452
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
ULTIMAVICI: Det var väl världens jävla ståhej när Belissimo fick kicken också? JA inte från media då utan Luleå som körde PK och hela köret.
Dom verkar ha tagit det som vana. =)