Inlägg: 1619473
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Monno: Vet inte om jag kapar tråden ned att snacka om juniorer och den kommande säsongen:)
Hur som helst. Modo har sex spelare med i U-18 VM som spelas snart. Visst kanske vi "bara" skulle haft fem om inte Aho och Kylington diskvalificerat sig själva genom att vara med i finalgrupperna, men ändå är det härligt.
Då är ändå inte Timashov med, men han behöver lära sig att passa och försvarsspel. En stor talang som nog skulle varit med bara sett till talangen, men som sagt förstår jag varför han lämnas hemma.
Hur som helst. Modo har sex spelare med i U-18 VM som spelas snart. Visst kanske vi "bara" skulle haft fem om inte Aho och Kylington diskvalificerat sig själva genom att vara med i finalgrupperna, men ändå är det härligt.
Då är ändå inte Timashov med, men han behöver lära sig att passa och försvarsspel. En stor talang som nog skulle varit med bara sett till talangen, men som sagt förstår jag varför han lämnas hemma.
ULTIMAVICI: Det var väl världens jävla ståhej när Belissimo fick kicken också? JA inte från media då utan Luleå som körde PK och hela köret.
Dom verkar ha tagit det som vana. =)