Dexter :Vart går Lööv? Nhl? Han har väl eg kontrakt 1 år till,va?
Inlägg: 1619829
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
zigge: Han skrev kontrakt med Toronto, men som typ femteback i MoDo känns väl AHL eller längre ned i systemet mer troligt. Helt idiotiskt tycker jag.