zigge: Han skrev kontrakt med Toronto, men som typ femteback i MoDo känns väl AHL eller längre ned i systemet mer troligt. Helt idiotiskt tycker jag.
Inlägg: 1619830
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
J F K:
Toronto var väl tvungen att skriva kontrakt för att inte tappa rättigheterna. Frågan är ifall inte ett tillbakalån kan vara aktuellt ändå.
Hur som helst surt ifall vi tappar honom, han är den typ av spelare vi ska satsa på. Säkert förhållandevis billig sett till vad han presterat över året.