Inlägg: 1620449
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
Är det någon som hört något på värvningsfronten? Verkar ju stendött medans andra lag passar på att förstärka. Men man får väll ha tålamod men hade ju varit skönt att ha truppen klar tidigt så dom får en bra kemi direkt.
Sv: RE-building the future 2014/2015
ULTIMAVICI: på något konstigt sätt verkar schellet få ihop det trots att mannen bakom allt fick gå i förtid ifjol.
Sen var det visst någon mindre viktig match mellan Skellefteå och Färjestad ikväll.. Gäsp