ULTIMAVICI: på något konstigt sätt verkar schellet få ihop det trots att mannen bakom allt fick gå i förtid ifjol.
Inlägg: 1620450
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2014/2015
El Maco: De var ännu bättre ifjol, men givetvis är det faktum att man pengamässigt är överlägsna konkurrenterna viktigt. Inget annat lag föutom kanske Växjö hade haft råd att behålla Jocke Lindström, fuskaren Jimmie Jump, Holloway, Möller osv. För vilket annat SHL-lag som helst så hade de dragit till minst KHL. Stannar Klasen, Arlbrandt, Hjarmarsson? Stannade Järnkrok, Söderberg osv ifjol? SAIK har helt enkelt rätt kommun bakom sig.