Inlägg: 1622740
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Det var bra att han kom till MoDo och inte Färjestad i sin ungdom, med den slokörade inställningen till misslyckanden i Nordamerika som hade kommit med det. Han kanske hade blivit någon som suktat efter kanslianställning och villa med tvåbilsgarage bredvid Klarälven i sådant fall.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Nu gjorde jag det enmiljontesexhundratjugotvåtusensjuhundrade inlägget på HS.
HS lever. Men MoDoratorerna var senast inloggade för två veckor sedan.
Björn W:
Helvetet vad Zuccarello har blivit bra.
Ville bara få det sagt.