NuMo: Det var bra att han kom till MoDo och inte Färjestad i sin ungdom, med den slokörade inställningen till misslyckanden i Nordamerika som hade kommit med det. Han kanske hade blivit någon som suktat efter kanslianställning och villa med tvåbilsgarage bredvid Klarälven i sådant fall.
+ 7