Jaha då blir man tvungen att köpa NHL 15 SHL edition med steelbook omslag med Modo logo :)
Inlägg: 1626485
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Haha kände samma sak. Tänkte inte köpa NHL 15 men nu blir det nog så ändå. :-P