Amitiel: Haha kände samma sak. Tänkte inte köpa NHL 15 men nu blir det nog så ändå. :-P
Inlägg: 1626492
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Nu var det bokat! :-)
Med Modo steelcase såklart! Årets onödigaste investering fixad kan man också säga. :-P
Har vare ett jäkla tryck på dom i övik tydligen enligt killen på game stop.
Med Modo steelcase såklart! Årets onödigaste investering fixad kan man också säga. :-P
Har vare ett jäkla tryck på dom i övik tydligen enligt killen på game stop.