Inlägg: 1627120
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 14/15
J F K: Att det var en matchserie hade jag glömt, dock ska det inte vara några stora problem att vinna en sådan serie i bäst av sju, nu är iof idrott alltid beroende av psykologi och laget uppifrån kommer från en tung säsong medans laget som ska slå sig upp kommer från en säsong i medvind. Tror fortfarande att de två SHL lag som kommer till kvalserien spelar i SHL även nästkommande säsong.
Sedan påpekar du precis som jag att vi kommer med ett bredare mer balanserat lag i år och jag menar även att de som på förhand var våra stora värvningar inte nådde upp tillnärmelsevis till förväntningarna, det gör att mina förhoppningar är än mer stora i år.
Sedan påpekar du precis som jag att vi kommer med ett bredare mer balanserat lag i år och jag menar även att de som på förhand var våra stora värvningar inte nådde upp tillnärmelsevis till förväntningarna, det gör att mina förhoppningar är än mer stora i år.
Går man igenom laget så ser det inte svagare ut än ifjol, mer än meriter på papperet. Det ser bättre balanserat ut och med mer möjlighet för juniorer att kunna kliva fram.