ULTIMAVICI: Så PP det likt ut som ifjol helt enkelt?..
Inlägg: 1627270
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 14/15
Monno: Hade zonerna inte varit större hade det varit lika illa, nu är det största problemet att ta sig in i anfallszon organiserat. När vi får tag på pucken finns det ytor och iaf ett embryo till PP spel. Tror det kan bli bättre men svårt att se att vi kommer ligga bland topplagen i den spelformen.