zigge: Ifjol var det bara bortavinster i matcherna mot Frölunda. Ingen aning om hur det går ikväll. Vi behöver jobba lika hårt defensivt som vi gjort de senaste två matcherna. Då vi har en ny match imorgon vore det kanon med några poäng ikväll, för vi har dels väsby-syndromet och dels Back2back-cursen mot oss då. Två raka nollor och vi är nästan tillbaka som krislag :(
Inlägg: 1629879
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Modo
J F K:
Hahaha! Possler gör en kalaspassning till Flanigan.
Kempe har klassiskt fladdrande tröja, där bak, ungefär som Magnus Pääjärvi brukar ha. Hög fart.