Monno: Offensiv utvisning av Frölunda. Torp har som vanligt ont, men som vanligt år det äkta smärta. (Hehe)
Inlägg: 1629956
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Modo
NuMo: Nu har vi spelat fjantigt ett tag. Liten tavla av Ullmark när han ska ha första stolpen och han är så stor. Det ska vara tätt.
Konstigt att man inte tagit time out förresten. Det syntes sedan länge att Modo tappat spelet helt.
Konstigt att man inte tagit time out förresten. Det syntes sedan länge att Modo tappat spelet helt.