Inlägg: 1630007
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Modo
Sawchuk: Vi tappar lite initiativ när Frölunda får PP efter PP medan våra släpps, nu har vi en period på oss att komma upp i banan och skapa farligheter och trycka dit ett par puckar. Matchen lever i högsta grad.
+ 1
Monno:
Kempe har väl klivit av också sen han fick armbågen i ansiktet, eller?
Torp såg ut att vika handleden åt fel håll då han tog emot sig på nåt vis.
Redigerad kommentar