+ 1
Inlägg: 1630060
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Modo
Sawchuk: Usch det som smärtar är att vi inte är rejäla i de viktigaste situationerna, Skröder gör iaf sitt för att tända laget...
+ 1
Sv: Frölunda - Modo
Sawchuk: Vet inte. Han är inte lika bra som ifjol. Den där går ju rakt igenom honom.
+ 1
Sawchuk:
Vem har lånat Ullmarks tröja?