J F K: Vi har haft tre flytmål, men den här gången var det frukten av bra spel iaf.
Inlägg: 1630356
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
J F K:
Vårt försvarsspel är uselt. Önerud är Modos bästa spelare och nu jävlar blev han nedtagen så det räckte och blev över.
Sv: Modo - Leksand
J F K: Hur många indianere har Hedman slagit??? Han har tagit över Torps roll...?