Inlägg: 1630359
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Olofsson har ju en märkligt bra förmåga att göra mål.
Det känns som en match man skall vinna och gör vi det så är jag glad.
J F K:
Vårt försvarsspel är uselt. Önerud är Modos bästa spelare och nu jävlar blev han nedtagen så det räckte och blev över.