Inlägg: 1630409
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
mattias - 74:
Ifjol var han riktigt bra och han har inte lika bra omgivning längre. Men ok då. Han får väl lämna bort C om du tror det blir bättre. Jag tycker i alla fall att han är bra.
NuMo:
Hoppas du var ironisk, förra säsongen var han en bra SHL spelare , hittills är han medioker. Han kommer lämna bort C.et snart, det är hans förbannade skyldighet.