Inlägg: 1630403
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
NuMo:
Försvarsspelet är horribelt. Målskyttet verkar det däremot inte vara några problem med.
Frögren verkade lite ur balans ikväll.
Försvarsspelet är horribelt. Målskyttet verkar det däremot inte vara några problem med.
Frögren verkade lite ur balans ikväll.
Sv: Modo - Leksand
NuMo:
Hoppas du var ironisk, förra säsongen var han en bra SHL spelare , hittills är han medioker. Han kommer lämna bort C.et snart, det är hans förbannade skyldighet.
J F K:
Måste ändå säga att Johan Ryno är riktigt bra. Synd att han inte lyckades i Modo. Hyfsad storlek på karln.