Inlägg: 1630418
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
J F K:
Jag tycker Salo borde sikta in sig på att skaffa en riktigt skridskostark back, vi har kapstad men har är alldeles för offensiv. Finnarna är riktigt bra.
Ryno var i ärlighetens namn bättre andra halvan av matchen.