Inlägg: 1630411
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
Jag skiter i hur det såg ut ikväll!
Ullmark fick vinna! Han är en lagspelare och han vill vinna! Hoppas han bygger från denna seger och blir den målvakt vi hade ifjol.
Ullmark fick vinna! Han är en lagspelare och han vill vinna! Hoppas han bygger från denna seger och blir den målvakt vi hade ifjol.
Sv: Modo - Leksand
Dexter : Fast Frögren Ska ju spela så. Han borde förresten haft ett c på tröjan.
Ryno var i ärlighetens namn bättre andra halvan av matchen.
Ryno var i ärlighetens namn bättre andra halvan av matchen.
Försvarsspelet är horribelt. Målskyttet verkar det däremot inte vara några problem med.
Frögren verkade lite ur balans ikväll.