Inlägg: 1630420
Svarskommentarer
Sv: Modo - Leksand
spud: Jag hållermed dig där.
Det hade inte varit roligt om Ullmark förlorat ytterligare en match. Nu gjorde han ju dessutom några riktigt bra räddningar pga. dåligt försvarsspel.
Ullmark fick vinna! Han är en lagspelare och han vill vinna! Hoppas han bygger från denna seger och blir den målvakt vi hade ifjol.