Inlägg: 1641604
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sawchuk: Nej, inte det minsta. Jag har hela tiden sagt att jag inte hittat någon information om att Brashear skall ha spelat mer än en match efter säsongen 2011-2012, vilket är just den matchen du hänvisar till som han deltog i säsongen efter, alltså 2012-2013. Den matchen spelade han precis som du sedan också sa i januari 2013.
Läs igenom mina inlägg igen så ser du hur tydligt det är.
JFK: Brashear själv säger att han inte spelat, däremot säger han att han har "åkt skridskor".
Läs igenom mina inlägg igen så ser du hur tydligt det är.
JFK: Brashear själv säger att han inte spelat, däremot säger han att han har "åkt skridskor".
Sv: Silly season
Sawchuk:
Ja herregud vad säger man
Läser i Expressen(om det nu stämmer) att Modo skulle ha frågat Brashear om han hade nån polare som var sugen att hänga på o vips är kanadicken(vad han nu hette) också här
Kan inte tänka mig att det gått till så
Ja herregud vad säger man
Läser i Expressen(om det nu stämmer) att Modo skulle ha frågat Brashear om han hade nån polare som var sugen att hänga på o vips är kanadicken(vad han nu hette) också här
Kan inte tänka mig att det gått till så
McFire:
Du är rätt yr du...
Du skrev att du inte hade nått bevis för att han spelat efter 11-12 (ett par inlägg neråt) Jag ger dig bevis att han spelat 2013, då helt plötsligt ändrar du dig och säger att det gäller 2013.
hur ska du ha det????