Inlägg: 1641605
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ben Perrault: Enligt kanadicken själv så var det precis så det gick till när han liveintervjuades i allehanda under träningen idag.
Redigerad kommentar
Ja herregud vad säger man
Läser i Expressen(om det nu stämmer) att Modo skulle ha frågat Brashear om han hade nån polare som var sugen att hänga på o vips är kanadicken(vad han nu hette) också här
Kan inte tänka mig att det gått till så