Inlägg: 1641607
Svarskommentarer
Sv: Silly season
ULTIMAVICI:
Nu är det inte säkert att han kommer att spela för Modo alls men känns väldigt oseriöst
Känner en kusins brorsa som spelat med Göte wälitalo
Han kanske är nåt?
Tar i lite nu men vafan, vart tog alla kontakter och scoutande
Vägen?
Nu är det inte säkert att han kommer att spela för Modo alls men känns väldigt oseriöst
Känner en kusins brorsa som spelat med Göte wälitalo
Han kanske är nåt?
Tar i lite nu men vafan, vart tog alla kontakter och scoutande
Vägen?
Redigerad kommentar