Inlägg: 1644298
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: senaste intervjun med Anders Forsberg i allehanda påstår han att det finns " inga" pengar till nyförvärv. Det låter ju betryggande?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel:
När Svartvadet pratar om hur de har råd med "en bra spelare, men inte av Rajala-klass", då börjar man ju undra.
Bad_Brett:
Vem säger att kassan är tom ?